7 Şubat 2017 Salı

Keşke benim olsa diyebileceğiniz 10 ev








8 yorum:

  1. Son yazimda senden bahsettim 😊
    https://delikizinbohcs.blogspot.co.at/2017/02/yeni-bloglar.html?m=1

    YanıtlaSil
  2. Yaa secemedim bi türlü 😃 hepsi harika keske hepsi benim olsaaaaa 😃

    Bu arada patadanak daldım ama deli kızdan geldim ben.Hoşgeldin aramıza.Gerci bende yeniyim ama olsun.Destek şart 😃 takibime aldım seni 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seçerken çok zorlandım daha bunun gibi nasıl evler var allahım bizede nasip eder inşallah :))

      Sil
  3. Çatısı yeşil olan eve bayıldım. Şehirlerdeki tüm çatıları böyle yapsalar keşke. Ki uygulayan projeler zaman zaman karşımıza çıkıyor.
    Zihin açan, hayal kurduran bir post hazırlamışsınız emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiyseniz ne mutlu bana aslında keşke apartman hayatından kurtulabilsek

      Sil
  4. Ben 7. Resimi tercih ederdim. Ama önemli olan mutlu olabileceğin insanlarla yaşamak tabi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şahane bir ev allah hep iyilerle karşılaştırsın :)

      Sil